Klachtenprocedure
In het 15 jarig bestaan van Sound Education is er letterlijk nog nooit een klacht ingediend bij Sound Education. Maar voor het geval dat je niet tevreden bent over een aspect van de dienstverlening van Sound Education, is de klachtenprocedure als volgt.
Doel
Het herstellen van de relatie in de dienstverlening of het bijstellen van het verwachtingspatroon van de klant.
Betrokkenen
Sound Education, trainer, cursist en klant.
Privacy
Iedere klacht zal ten aller tijden strikt vertrouwelijk behandeld worden. De privacy van de klager is hierbij gegarandeerd.
Een klacht
- heeft betrekking op training,
- heeft betrekking op een trainer zelf,
- heeft betrekking op een (sterke) afwijking van een verwachtingspatroon bij de klant.
Voorwaarden
De doorlooptijd van dit proces mag niet langer zijn dan 4 weken. De behandelaar van een klacht is de heer Ignace Dhont. Mocht het zo zijn, dat uw klacht niet tot tevredenheid wordt opgelost, is het goed om te weten dat Sound Education is aangesloten bij een derde, onafhankelijke partij: De Geschillencommissie. Hier kunt u dan terecht met uw klacht
Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?
U kunt uw klacht indienen door een mail te sturen aan info@soundeducation.nl. Ook kunt u ons per post bereiken op:
Sound Education
Ibisdreef 312
3564 RM Utrecht
U ontvangt uiterlijk binnen 1 week van ons een ontvangstbevestiging.
Procedure
Klager stuurt de klacht (op papier/mail) op naar Sound Education. Deze klacht moet voorzien zijn van uw naam, adres en woonplaats gegevens. De voortvloeiende correspentie zal Sound Edcuation gedurende twee jaar bewaren.
Sound Education neemt contact op met klager om te bevestigen dat de klacht is aangekomen en om eventueel onduidelijkheden weg te nemen. Tevens spreekt Sound Education af wanneer de klager de uitslag kan verwachten.
Sound Education registreert de klacht in het klachtenregister en maakt eventuele acties voor betrokkenen aan.
Sound Education neemt contact op met de genoemde betrokkene(n).
Bij (grote) verschillen in de verhalen gaat Sound Education terug naar betreffende persoon (personen) en corrigeert/complementeert zo nodig het verhaal.
Sound Education beoordeelt, trekt conclusies en stelt maatregelen voor en stelt een eindrapport op.
Sound Education koppelt terug naar de klager (oorzaak, conclusie en maatregelen ter verbetering).
Sound Education toetst of de maatregelen daadwerkelijk genomen zijn.
Wordt de klacht niet tot uw volle tevredenheid opgelost, dan kunt u terecht bij een onafhankelijke derde partij, aangezien Sound Education aangesloten is bij De Geschillencommissie, die uw klacht zal beoordelen.
De conclusie van De Geschillencommissie is bindend en Sound Education verplicht zich binnen twee weken na uitspraak eventuele consequenties ten uitvoer brengen.